Minőségpolitika

Print Friendly

A CENTROSZET TISZK minőségpolitikája

A CENTROSZET TISZK vezetése és munkatársai elkötelezettek a minőségi munka, a folyamatos fejlesztés, a partnerközpontú működés iránt. Fő feladatunk, iskoláink hírnevének, versenyképes pozícióinak megtartása, a hallgatókkal, partnerekkel, az RFKB-val, valamint a fenntartókkal való szoros együttműködést. Együttműködésünk célja, hogy intézményünk minél gyorsabban, hatékonyabban és rugalmasabban tudjon reagálni partnerei megváltozott igényeire, illetve az elégedettségi tapasztalatokra is.

Különös gondot fordítunk a szakmai képzésben részt vevő tagiskolai tanár kollégák és szakoktatók megfelelő magas szintű továbbképzésére, szakmai ismereteik korszerű szinten tartására.
A CENTROSZET TISZK további célja a tagiskolai tanárok képzésén túl, olyan rugalmas és nyitott, iskolai rendszeren kívüli képzések tervezése, fejlesztése és megvalósítása, melyek növelik a felnőttek esélyeit mind a képzésben való részvételre, mind a folyamatosan változó igényű munkaerő-piacon való elhelyezkedésre, ismételt beilleszkedésre.

A TISZK vezetése 3-5 évente stratégiai tervet dolgoz ki, melynek alapja az elvárásoknak megfelelő működés feltételeinek megteremtése, és a minőségi munka biztosítása.
Célunk a minőségirányítási rendszer kialakításával, bevezetésével és folyamatos továbbfejlesztésével, tevékenységünk szervezettebbé tétele, s az oktatás színvonalának folyamatos magas szinten tartása által a tagiskolák, oktatók, hallgatók és munkáltatók megelégedettségének megtartása és növelése.
Arra törekszünk, hogy szolgáltatásaink kielégítsék megrendelőink és tagiskoláink munkatársainak valamennyi minőségi követelményét.

Partnereink, hallgatóink minőséggel kapcsolatos észrevételeit hasznosítjuk.
A minőségirányítási folyamatban az intézmény vezetése és a munkatársak közösen vesznek részt. Mindenki elkötelezetten vállalja, hogy saját tevékenységét a fentiek szerint végzi.

Mottónk: CENTROSZET, szakképzésfejlesztés a jövőért!

Budapest, 2011. 07. 11.