Ábrák jegyzéke

iDevice ikon
Amennyiben az ábrák mellett nincs feltüntetve a forrás, az a szerző saját alkotása.

 

1.ábra A marketing alapfogalmai Philip Kotler: Marketingmenedzsment. Műszaki Könyvkiadó, Budapest, 1991.

2.ábra A marketing mint folyamat

3.ábra A marketing rendszere

4.ábra Maslow-piramis

5.ábra A termék három összetevője

6.ábra A marketing alapfogalmai és azok összefüggései

7.ábra Az ún. Kondratyev-ciklusok CEO magazin 2002/5. szám

8.ábra A Ford T-modell Magyarok a világ tudományos-műszaki haladásáért (CD-ROM) ELTE-TTK-OMIKK, Budapest, 1999., 520. kép

9.ábra Keresletcsökkentő mechanizmus

10. ábra A marketing mint vállalati tevékenységrendszer folyamata

11. ábra Rövid távú részstratégiák kérdései és megvalósításuk eszközei

12. ábra A külső és belső környezet átfedései; kapcsolatuk a SWOT-analízis paramétereivel 

13. ábra A marketingmenedzsment folyamata 

14. ábra A tervezés folyamata

15. ábra A marketing-mix eszközei

16. ábra Az ellenőrzés főbb lépései

17. ábra A marketingmenedzsment megvalósulásának három szintje

18. ábra Információáramlás és a kommunikáció iránya a különböző szintek között

19. ábra A stratégia és a környezet kapcsolata

20. ábra A vállalat marketingkörnyezete Philip Kotler: Marketingmenedzsment. Műszaki Könyvkiadó, Budapest, 1991. 129. oldal 5_1 ábra alapján

21. ábra A vállalat és környezete

22. ábra A vállalat és mikrokörnyezete

23. ábra A versenytársak elemzésének folyamata

24. ábra Versenyelőny kialakításának lehetősége terület-módszer szerint

25. ábra A vállalati célmeghatározás, stratégia, környezet kapcsolata, ezek alrendszerei és folyamata

26. ábra A piacszegmentáció folyamata Philip Kotler: Marketingmenedzsment. Műszaki Könyvkiadó, Budapest, 1991. 243. oldal 10_1 ábra alapján

27. ábra A piac szegmentálásának fázisai

28. ábra A piacszegmentáció lépései (STP-marketing)

29. ábra A fogyasztói vásárlási döntés folyamata

30. ábra Vevőbefolyásolás lehetőségei a vásárlás különböző szakaszaiban

31. ábra A fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők és a vásárlási folyamat összefüggései

32. ábra A szervezeti és a fogyasztói piac összehasonlítása

33. ábra Az intézményi piacok beszerzési magatartásának általános modellje

34. ábra A hosszú távú kapcsolat előnyei a beszállító és a vásárló vállalat számára

35. ábra A vásárlási folyamat általános modellje