Ábrák jegyzéke
1.ábra A marketing alapfogalmai Philip Kotler: Marketingmenedzsment. Műszaki Könyvkiadó, Budapest, 1991.
2.ábra A marketing mint folyamat
3.ábra A marketing rendszere
4.ábra Maslow-piramis
5.ábra A termék három összetevője
6.ábra A marketing alapfogalmai és azok összefüggései
7.ábra Az ún. Kondratyev-ciklusok CEO magazin 2002/5. szám
8.ábra A Ford T-modell Magyarok a világ tudományos-műszaki haladásáért (CD-ROM) ELTE-TTK-OMIKK, Budapest, 1999., 520. kép
9.ábra Keresletcsökkentő mechanizmus
10. ábra A marketing mint vállalati tevékenységrendszer folyamata
11. ábra Rövid távú részstratégiák kérdései és megvalósításuk eszközei
12. ábra A külső és belső környezet átfedései; kapcsolatuk a SWOT-analízis paramétereivel
13. ábra A marketingmenedzsment folyamata
14. ábra A tervezés folyamata
15. ábra A marketing-mix eszközei
16. ábra Az ellenőrzés főbb lépései
17. ábra A marketingmenedzsment megvalósulásának három szintje
18. ábra Információáramlás és a kommunikáció iránya a különböző szintek között
19. ábra A stratégia és a környezet kapcsolata
20. ábra A vállalat marketingkörnyezete Philip Kotler: Marketingmenedzsment. Műszaki Könyvkiadó, Budapest, 1991. 129. oldal 5_1 ábra alapján
21. ábra A vállalat és környezete
22. ábra A vállalat és mikrokörnyezete
23. ábra A versenytársak elemzésének folyamata
24. ábra Versenyelőny kialakításának lehetősége terület-módszer szerint
25. ábra A vállalati célmeghatározás, stratégia, környezet kapcsolata, ezek alrendszerei és folyamata
26. ábra A piacszegmentáció folyamata Philip Kotler: Marketingmenedzsment. Műszaki Könyvkiadó, Budapest, 1991. 243. oldal 10_1 ábra alapján
27. ábra A piac szegmentálásának fázisai
28. ábra A piacszegmentáció lépései (STP-marketing)
29. ábra A fogyasztói vásárlási döntés folyamata
30. ábra Vevőbefolyásolás lehetőségei a vásárlás különböző szakaszaiban
31. ábra A fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők és a vásárlási folyamat összefüggései
32. ábra A szervezeti és a fogyasztói piac összehasonlítása
33. ábra Az intézményi piacok beszerzési magatartásának általános modellje
34. ábra A hosszú távú kapcsolat előnyei a beszállító és a vásárló vállalat számára
35. ábra A vásárlási folyamat általános modellje