Melyik állítás igaz a digitális animációra?
- A digitális animáció állóképek sorozata.
- A digitális animáció folyamatos jelhalmaz.
- A digitális animáció állóképek meghosszabbítása az idősávon.
- A digitális animáció interaktív felhasználói felület.
Melyik állítás igaz az FPS érékre?
- Az FPS érték az egy másodperce jutó animációk száma.
- Az FPS érték az egy másodperc alatt lejátszott képkockák száma.
- Az FPS érték az egy képkockára jutó másodpercek száma.
- Az FPS érték az egy másodperc alatt bekövetkező interakciók száma.
Melyik állítás igyz a Tweening animációra?
- A Tweening animáció a képkockák, fázisok manuális létrehozásán alapuló animációs technika.
- A Tweening animáció a képkockák, fázisok automatikus létrehozásán alapuló animációs technika, ahol csak a kulcsmotívumok elkészítése szükséges.
- A Tweening animáció a layerek közti animáció létrehozásához szükséges animációs technológia.
- A Tweening animáció a kulcs képkockák elkészítésének technikája.
Melyik állítás igaz a rétegekre?
- A rétegek a klasszikus animációkészítésben alkalmazott átlátszó fóliák digitális megvalósulásai.
- A rétegek a rétegesen felépített szimbólumok animációs technikái.
- A rétegek a kulcs képkockák horizontális felosztásai.
- A rétegek a Tweening animációban felhasználható animációs szereplők elnevezései.
Milyen lehetőségeket nem találunk a Flash eszközein belül?
- színátmenetek készítése
- vektoros rajzolás
- 3D animáció és modellezés
- rasztergrafikák vektoros állománnyá alakítása