1.4. Felhasználói adatok beállítása

iDevice ikon

Az Excel egy állomány mentésekor automatikusan csatol ahhoz egy ún. adatlapot. Az adatlapon a mentett dokumentum (táblázat, illetve munkafüzet) egészére vonatkozó adatokat adhatunk meg. A program az adatlap Szerző sorába a telepítéskor megadott felhasználó nevet, a Cégnév sorba pedig a Windows telepítésekor beállított cég/munkacsoport nevet illeszti be - a többi mezőt üresen hagyja.

5. ábra
Adatlap

A munkafüzet adatlapját a Fájl menü Adatlap parancsának kiválasztásával bármikor megjeleníthetjük - ha valamely adatot módosítani szeretnénk, akkor egyszerűen írjuk át és mentsük el a munkafüzetünket.

Ha nem a mi nevünk van megadva felhasználóként, és nem szeretnénk minden egyes munkafüzetnél ezt külön megadni, akkor válasszuk az Eszközök menü Beállítások parancsát. A megjelenő Beállítások párbeszédablak Általános fülén adjuk meg a nevünket a Név szövegdobozban. Ettől kezdve mindig az általunk megadott nevet fogja tartalmazni a munkafüzet adatlapja.

6. ábra
Általános lap