3.1.3. Önellenőrző kérdések
Javítsa ki az alábbi vázlatot - figyeljen a logikai hierarchiára valamint a betű- és számjelekre!
A) A nem verbális kommunikáció
I. A nem verbális kommunikáció meghatározásaII. Történeti áttekintés
a) A nem verbális jelek a görögöknél
b) A nem verbális jelek a középkorban
c) A nem verbális jelek az illemtanban
B) A szóbeli és nem verbális kommunikáció összehasonlítása
1. A nem verbális kommunikáció csatornái2. A nem verbális jelek eredete
2.1. A nem verbális kommunikáció funkciói
a) A nem verbális jelek osztályozása
Az alábbi két szöveg a Poliline Oktatásszervező és Szolgáltató Kft. honlapján található. A szöveg írója a kiemelésként csak félkövér betűket használt.
Jelölje meg azokat a szavakat, gondolatokat, amelyeket Ön szerint a szövegalkotó is kiemelhetett! Tervezze meg a szöveg képét, vagyis a betűtípusát, színét, nagyságát!
Bevezetés
Mindig
is sokan foglalkoztak közgazdasággal és marketinggel elméleti szinten.
Vállalkozónak lenni és gondolkodni azonban nem csak elméleti tudást jelent -
sajátos szemléletmód, speciális készségek, gyakorlati tapasztalat szükséges
hozzá. Ez az a pont, ahol a magyar üzleti élet a leginkább magára van utalva.
A Budapesti Politechnikum Alapítvány a kezdetektől fogva kereste az utat,
hogy Magyarországon elősegítse a vállalkozások sikerét. Működése során
megvalósította az elméleti és a gyakorlati képzés egységét. |
Célkitűzés
Intézményrendszerünk
tízéves fennállása során alaposan megismertük partnereink - a velünk
együttműködő nagyvállalatok, önkormányzatok és az oktatási szféra vezető
szakmai szervezeteinek - konkrét oktatási igényeit. Működésünkben továbbra is
a hosszú távú partnerkapcsolatok biztosítják az alapot, meglévő szakmai
hátterünkkel ma már szélesebb körű kínálattal állunk minden ügyfelünk rendelkezésére.
|