11.3 A MERKUR™ rendszer
A MERKUR™ rendszer
- a Libra4GA/4GR™ alkalmazáshoz illeszt olyan felületet, amely Internetes környezetben biztosítja azok elérését,
- új Internetes funkciókkal kapcsolódnak a megszokott Libra4GA/4GR™ funkció körhöz,
- a Libra4GA/4GR™ rendszerre épülve, annak eredetei rendeltetésein, fejlesztési céljain lényegesen túlmutató új alkalmazásokat hoz létre.
A rendszer főbb jellemzői és általános szolgáltatásai:
- Globális kommunikációs lehetőség a vállalaton túlnyúló üzleti folyamatok számára;
- Általános elfogadott technikai szabványok alkalmazása;
- Egyszerű és rugalmas használat a felhasználók számára külön képzés nélkül;
- Az Internet lehetőségeinek elérhetősége a nap 24 órájában;
- A vállalati információ minden alkalmazott számára közvetlenül elérhető;
- Az ügyfelek átfogó támogatása az ügyfélkapcsolat minden fázisában;
- Egyedi megszólítás alkalmazása;
- Az ügyfelekre vonatkozó folyamatok átjárhatósága;
- Az erőforrás gazdálkodás vállalaton túli bővítése;
- A különböző kommunikációs csatornák kihasználása;
- A nagyobb nyereséget hozó ügyfelek kiválasztása;
- Az ügyféllel történő közvetlen, személyes kommunikáció;
- A logisztikai költségek csökkentése jól célzott és fokozottan integrált marketing-, értékesítési- illetve ügyfélszolgálati tevékenységgel.
A MERKUR™ az alábbi funkcionális területeket célozza meg:
1. Önkiszolgáló rendszerek az üzleti szférában (BUSINESS to BUSINESS megoldásban)
- beszerzés
- beszállítói lánc
- értékesítés
2. Ügyfélkezelés, ügyfélkapcsolatok rendszerei
- elsősorban az önkiszolgáló rendszerekhez kapcsolódó ügyfélszolgálati tevékenységek (érdeklődés, vélemények összegyűjtése, informálódás korábbi tranzakciókkal kapcsolatosan, az ügyfél megvezetése a tényleges rendelésig)
- nem közvetlenül értékesítéshez kapcsolódó ügyfélszolgálati rendszerek (általános ügyfélszolgálat; hibabejelentések, igények kezelése stb.)
- önálló, akár országos, vagy határokon túlnyúló, de közvetlenül az adatbázisból dolgozó ügyfél-tájékoztatási rendszerek
3. Igazgatás támogatási rendszerek
- hálózati, vagy területi igazgatás, pillanatfelvételezés
- folyamatos tevékenység monitorozás, rendelkezések kiadása, vezetői beavatkozások
4. Gyártástámogatás
- támogatás az alapanyag beszerzésben, forgási sebesség csökkentése
- támogatás az előkalkulációs rendszerekhez, sales kalkuláció és árajánlatadás
5. Vállalatirányítási rendszer kiterjesztése
- távmunka végzés lehetősége
- Könyvelőirodák segítése
- munkaerő toborzás, Internetes versenyek, tesztek lehetősége, külső szakértők bekapcsolása
6. BUSINESS to CONSUMER kapcsolat kialakítása
- Klasszikus MERKUR™ &
- Ügyfélorientált marketing tevékenységek az Interneten (ki hogyan és mit, milyen gyakorisággal vásárol, célcsoportos ajánlatkészítés stb.)