11.3 A MERKUR™ rendszer

A MERKUR™ rendszer

  • a Libra4GA/4GR™ alkalmazáshoz illeszt olyan felületet, amely Internetes környezetben biztosítja azok elérését,
  • új Internetes funkciókkal kapcsolódnak a megszokott Libra4GA/4GR™ funkció körhöz,
  • a Libra4GA/4GR™ rendszerre épülve, annak eredetei rendeltetésein, fejlesztési céljain lényegesen túlmutató új alkalmazásokat hoz létre.

A rendszer főbb jellemzői és általános szolgáltatásai:

  • Globális kommunikációs lehetőség a vállalaton túlnyúló üzleti folyamatok számára;
  • Általános elfogadott technikai szabványok alkalmazása;
  • Egyszerű és rugalmas használat a felhasználók számára külön képzés nélkül;
  • Az Internet lehetőségeinek elérhetősége a nap 24 órájában;
  • A vállalati információ minden alkalmazott számára közvetlenül elérhető;
  • Az ügyfelek átfogó támogatása az ügyfélkapcsolat minden fázisában;
  • Egyedi megszólítás alkalmazása;
  • Az ügyfelekre vonatkozó folyamatok átjárhatósága;
  • Az erőforrás gazdálkodás vállalaton túli bővítése;
  • A különböző kommunikációs csatornák kihasználása;
  • A nagyobb nyereséget hozó ügyfelek kiválasztása;
  • Az ügyféllel történő közvetlen, személyes kommunikáció;
  • A logisztikai költségek csökkentése jól célzott és fokozottan integrált marketing-, értékesítési- illetve ügyfélszolgálati tevékenységgel.

A MERKUR™ az alábbi funkcionális területeket célozza meg:

1.  Önkiszolgáló rendszerek az üzleti szférában (BUSINESS to BUSINESS megoldásban)

  • beszerzés
  • beszállítói lánc
  • értékesítés

2.  Ügyfélkezelés, ügyfélkapcsolatok rendszerei

  • elsősorban az önkiszolgáló rendszerekhez kapcsolódó ügyfélszolgálati tevékenységek (érdeklődés, vélemények összegyűjtése, informálódás korábbi tranzakciókkal kapcsolatosan, az ügyfél megvezetése a tényleges rendelésig)
  • nem közvetlenül értékesítéshez kapcsolódó ügyfélszolgálati rendszerek (általános ügyfélszolgálat; hibabejelentések, igények kezelése stb.)
  • önálló, akár országos, vagy határokon túlnyúló, de közvetlenül az adatbázisból dolgozó ügyfél-tájékoztatási rendszerek

3.  Igazgatás támogatási rendszerek

  • hálózati, vagy területi igazgatás, pillanatfelvételezés
  • folyamatos tevékenység monitorozás, rendelkezések kiadása, vezetői beavatkozások

4.  Gyártástámogatás

  • támogatás az alapanyag beszerzésben, forgási sebesség csökkentése
  • támogatás az előkalkulációs rendszerekhez, sales kalkuláció és árajánlatadás

5.  Vállalatirányítási rendszer kiterjesztése

  • távmunka végzés lehetősége
  • Könyvelőirodák segítése
  • munkaerő toborzás, Internetes versenyek, tesztek lehetősége, külső szakértők bekapcsolása

6.  BUSINESS to CONSUMER kapcsolat kialakítása

  • Klasszikus MERKUR™ &
  • Ügyfélorientált marketing tevékenységek az Interneten (ki hogyan és mit, milyen gyakorisággal vásárol, célcsoportos ajánlatkészítés stb.)