2.4.3. Webáruház létesítése

iDevice ikon
Technikailag a webáruház egy internetes oldal, amely információkat szolgáltat, kommunikál az érdeklődőkkel, vevőkkel - és adatbázisban rögzíti a tranzakciókat, véleményeket stb. Aki webáruházat akar, annak ezt létre kell hoznia - ez szervezési, tervezési és persze programozási feladatokat jelent. Ma gyakorlatilag három lehetőség áll rendelkezésünkre:
  1. Kiképezzük magunkat a fent említett szakterületeken, és magunk készítünk ilyen weboldalt.
  2. Az Interneten hirdetett kész megoldásokból vásárolunk egyet (esetleg találunk ingyenes megoldást).
  3. Erre specializálódott szolgáltatóktól „bérelünk egy üres üzletet" (hasonlóan, mint a bevásárlóközpontok üzletei).

Kapcsolódó weboldalak:

E-kereskedelem

Kereskedelem az interneten

Webáruház tanulmányok

Webáruház megoldások

Van-e magyar e-kereskedelem?

Egyre több a támadás...

Mégsem omlik össze a kereskedelem a Web 2.0-tól

Az e-kereskedelem lehet a kisvállalozások esélye

Online kiskereskedők játékai az árakkal

Felmérés az online áruházak helyzetéről

Csalásmegelőző intézkedések

A bizalmatlanság akadályozza az e-kereskedelem elterjedését