8.5. Hangok kezelése

iDevice ikon

Importálás

  1. Importáljuk a hangállományt az elemkönyvtárba! (File/Import/Import to Library)
  2. Helyezzük ki a hangobjektumot a kívánt idősáv valamelyik képkockájára!
  3. Ha kijelöljük azt a képkockát, ahová a hangállományt elhelyeztük, a Properties panelen lehetőségünk van a hangállomány egyszerűbb tulajdonságainak (ismétlésszám, hangerő stb.) beállítására.

Futásidejű betöltés

Betölthető állományok: MP3

  1. Hozzunk létre egy nyomógombot „Betöltés" felirattal! Helyezzük ki a főidősáv 1. képkockájára, és rendeljünk hozzá egyedi azonosítót: „betolt_btn"
  2. Írjuk meg a következő szkriptet a főidősáv 1. képkockáján:



  3. Mentsük a Flash alkalmazásunkat a hang állománnyal megegyező könyvtárba, és futtassuk a programot!