Szerzői rendszerek I.
Impresszum
Bevezetés
1. A multimédiás szerzői rendszerekről
2. A multimédiás fejlesztés folyamata, az „öt lépcső”
3. Egy multimédiás szerzői rendszer bemutatása: az Adobe Flash CS3
4. Futtatási környezet
5. Grafika a Flash-ben
5.1. A grafikák funkciói
5.2. Grafikák készítése
5.3. Grafikai lehetőségek Adobe Flash szerzői rendszerben
5.4. A grafikus állományok létrehozásának módszerei, a raszteres és vektoros létrehozás, szerkesztés, állománytípus
5.5. Raszteres lehetőségek
5.6. Vektoros lehetőségek
5.7. Összefoglalás
5.8. Önellenőrző kérdések
6. Animáció a Flash-ben
7. Az interakció alapjai
8. Multimédiás elemek kezelése
Záró összefoglalás
Záró (gyakorlati) feladat
Terminológiai szótár
5.8. Önellenőrző kérdések
« Előző
|
Következő »