2.4 Önellenőrző kérdések
Írja be a hiányzó szavakat a Kondratyev-ciklusról szóló szövegrészbe!
Milyen vállalati marketing-gondolkodásmódokat különböztetünk meg? Válassza ki az alább felsoroltak közül a helyeseket!
versenyorientált | |
termelésorientált
vállalati koncepció | |
szolgáltatásorientált vállalati koncepció | |
reklámvezérelt vállalati koncepció | |
termékorientált
vállalati koncepció | |
értékesítésorientált
vállalati koncepció | |
4 P vezérelt vállalati koncepció | |
társadalom
központú vállalati koncepció | |
globális megközelítésű vállalati koncepció | |
társadalom központú vállalati koncepció
| |
Mihez vezet, ha…?
…a vállalat gondolkodásmódjában csak és kizárólag az adott termék van a középpontban, anélkül hogy figyelembe venné a fogyasztói igényeket, szükségleteket.
Melyik vállalati szemléletmódról van szó?
A ... koncepciójú vállalat céljai elérésének középpontjában a célpiacok szükségleteinek, igényeinek feltérképezése áll, és azoknak a versenytársakénál hatékonyabb és eredményesebb kielégítésére koncentrál. A vállalati stratégia kulcskérdése annak az előnynek a megtalálása és tudatosítása a vevőkben, amellyel egyedivé válik termékünk.
termelésorientált
| |
marketingorientált
| |
értékesítésorientált
| |
reklámorientált
| |
versenyorientált
|